Naschoolse activiteiten

Nablokken:

Nablokken is de naam die wij hebben gegeven aan onze naschoolse activiteiten. Regelmatig bieden we na schooltijd uitdagende activiteiten aan. De kinderen krijgen altijd een overzicht mee naar huis met daarop de activiteiten en de data, waarop de activiteit plaatsvindt.

Nadat u als ouder/verzorger een handtekening heeft gezet op het inschrijvingsformulier, kan het kind het formulier inleveren in de daarvoor bestemde brievenbus bij ons op school.

Activiteiten waaraan u kunt denken zijn onder andere: koken, dans spelletjes, technisch lego, fotografie, etc. De activiteiten zijn geheel kosteloos.​

Wijksportvereniging:

Onze school doet mee aan de wijksportvereniging Nieuwland. Onze leerlingen kunnen zich inschrijven om kennis te maken met o.a. basketbal, handbal, tennis, schaken, etc. Voor deze lessen wordt een geringe vergoeding gevraagd.

Wijkcultuurvereniging:

Kinderen met interesses in drama, kunst en gitaarles, kunnen deelnemen aan de Wijkcultuurvereniging. Ook hier wordt een geringe vergoeding gevraagd.